Ahad, 26 Disember 2010

GEDIK TAK BERTEMPAT!

pg td aku g lake valley (kt ngan umah)
then aku jog la..
tbe2 ujan makin lame makin lebat lak.
aku troskan jela smpai aku penat.
then bile dh kuyup aku cari la pndok2 untok aku dduk.
tngok2 sume pnoh.
ade satu je pndok yg tak pnoh tp ade due org pmpuan.
SEGAN aku.
aku pon lalu jela dpn pndok tuh.. mane la tau kot2 pmpuan tuh blah ke, leh la aku dduk.
tngok2 diorg pndang2..
sbb aku bsah kuyup kot.
then aku tnye la slah sorang tuh 'LEH DDUK?'
then die ckp 'BOLEH'.
aku tak dduk pon
aku msok pndok tuh then diri sndar kt tiang tuh.. 
bile time balik aku pon wat la ape yg ptot minum2 air ke ape ke.
then time tuh pompuan2 td tuh wat bunyi tikus(ciiitt) tuh.
aku pndang la.
diorg tunduk n gelak2.
SIAL!
then diorg wat lg.
bile dh due kali.
aku tros la stat enjin motor. 
then grak tros.
time aku balik diorg senyum2 n pndang2.
AAARRRGGGGG!!!!!!!
hahaha
THE END
<tu pmpuan taktau malu . tak suka pmpuan cmtu ouh - ->



Tiada ulasan:

Catat Ulasan